Akademija gradbenih investicij

Modul 6: Komunikacija in mediji



Število ur 6
Učni izidi Kandidat je zmožen:
  • komunicirati med udeleženci projekta,
  • komunicirati s strokovno in laično javnostjo,
  • komunicirati z mediji,
  • izdelati in oblikovati predloge besedil in vsebin za objavo na spletnih straneh,
  • komunicirati preko družbenih omrežij,
  • se seznaniti z novimi oblikami komunikacije med udeleženci pri vodenju in izvajanju projektov.
Oblike in metode dela predavanja, diskusija, primeri iz prakse


Programska vsebina modula po sklopih oz. predavateljih:

MODUL 6 Sklop 1
Predavatelj mag. Andreja Jernejčič, univ.dipl.nov.
Število ur 5
Programska vsebina
  • Kako uspešno komunicirati med udeleženci projekta in pasti ter pomen internega komuniciranja. V fokusu je glavno komuniciranje s strokovno in laično javnostjo
  • Kako posredujemo strokovno informacije na vsem razumljiv način
  • Modul obsega tudi osnove delovanja medijev
  • Krizno komuniciranje
  • Kako reagirati v nepredvidljivih situacijah
  • Kako predstaviti vsebino, da jo razumejo mediji in laiku
  • Osnove komuniciranja prek družbenih omrežij in primeren izbor orodij za delo
  • Vse teme bodo bazirale na praktičnih primerih
Oblike in metode dela predavanje, diskusija, primeri iz prakse

MODUL 6 Sklop 2
Predavatelj Maša Rener, mag. med. prod.
Število ur 1
Programska vsebina
  • Predstavitev tematske in usmerjene panožne aplikacije za razvoj socialnih veščin (SSHH)
  • Simulacijski centri za interaktivno usposabljanje zaposlenih
  • Uporaba sodobnih (virtualno resničnostnih) učnih aplikacij, ki delujejo na pametnih napravah
  • Seznanitev s ključnimi socialnimi veščinami v gradbenem sektorju
  • Samoocenjevanje, izboljševanje in razvoj mehkih (socialnih) medosebnih veščin
  • Nasveti za učinkovitejše opravljanje dela v timu, vodenje, komuniciranje in reševanje težav.
Oblike in metode dela predavanje, uporaba aplikacije, samoocena, diskusija